Sunday, 2 October 2011

Sayembara Menulis Cerpen Pawang Ana


______________________________________________________________

SAYEMBARA MENULIS CERPEN
(Berdasarkan dari Cerita-Cerita Pawang Ana)
______________________________________________________________

Syarat Penyertaan

• Sayembara dibuka kepada warganegara Malaysia KECUALI
Ahli Panel Hakim yang dilantik oleh Urusetia Karyawan Pk.
• Cerpen hendaklah ditulis dalam versi baru berdasarkan dari
cerita-cerita Pawang Ana seperti berikut:
- Hikayat Malim Deman
- Hikayat Anggun CikTunggal
- Hikayat Awang Sulung Merah Muda
- Hikayat Malim Dewa
- Hikayat Raja Muda
• Peserta hanya dibenarkan menghantar satu penyertaan sahaja.
• Karya yang dihantar mestilah ditaip di atas kertas A4 sebelah
muka dengan jarak langkau dua baris, jenis tulisan Arial/Times
New Roman, font 12 dan berjilid kemas. Jumlah perkataan di-
hadkan antara 1500 hingga 3000 patah perkataan ( 8 hingga 12
halaman)
• Judul karya hendaklah ditaip pada kulit naskhah.
• Karya yang dihantar mestilah menggunakan borang penyertaan
• Karyawan Pk berhak menerbitkan karya yang memenangi
Sayembara ini, tertakluk kepada syarat penerbitan.
• Karya hendaklah sampai kepada urus setia pada atau sebelum
30 November, 2011.
• Keputusan panel hakim adalah muktamad
• Manuskrip karya yang lengkap berserta borang penyertaan hendaklah
dihantar kepada :

Urus Setia
Sayembara Menulis Cerpen Pawang Ana,
d/a No. 30, Jalan Wira Jaya, Taman Desa Indah,
31300 Ipoh, Perak Darul Ridzuan.

Hadiah
Pertama: RM1500; kedua: RM1000.00; ketiga: RM750.00 dan 5 hadiah sagu hati bernilai RM300.00 setiap satu serta sijil penghargaan.



***
BORANG PENYERTAAN

**

Maklumat Penulis

Nama:__________________________________________________________________

Nama Samaran:___________________________________________________________

Tajuk cerpen:____________________________________________________________

No. KP:_______________________________Tarikh lahir: _______________________

Alamat Surat-menyurat:____________________________________________________

No.Tel. Bimbit:_____________________________E-mel:________________________

Dengan ini saya mengesahkan bahawa cerpen ini adalah karya asli dan mematuhi segala syarat yang telah ditetapkan oleh pihak penganjur Sayembara Menulis Cerpen. sayembara ini.


Tandatangan::

………………………………
( )

Tarikh:……………………….

Tindakan Urus Setia

Tarikh Terima:

Tandatangan:

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete